Tema: Re: kaip ginates namus ?
Autorius: Tomas
Data: 2016-04-16 00:10:21
Suo ne visagalis, jei virai ateis ant rimtuju. Tokie jau zhino apie shuni ir eina pasiruoshe.
Pazhistamas laike visokiu senu ir nelabai senu bnv, detaliu kruvas, turejo arshu shuni. Po vagiu apsilankymo shuo prarado lojimo savybe, suvisam. Bet uzhtat igijo savybe mikliai sleptis nepazhistamus zhmones pamates. Nieks negirdejo ir nemate, ka vagiai tam shuniui padare - nzn, bet susirinko viska ka norejo.