Tema: Re: kaip ginates namus ?
Autorius: svyt
Data: 2016-04-15 22:11:14
Prisimenu kaip turejau dujinuka 1998 ir nespejau istraukt kaindave
 i nosi. Ir mazdaug tais paciais metais atemiau dujini balioneli
 is zmogais purskusio juo i mane. Kiekviena ginkla panaudot reikia
 pradzioj psixologinio pasiruosimo. Aisku, bile koks ginklas
 kiseniuj duoda drasos snekant su agresorium.
Bet realiai, tai pora vilksuniu kur kas efektyviau, nes jie neturi
 baimes jausmo net pries ginkluota uzpuolika. Ir jei nepaklusi
 ginkluotam uzpuolikui jis tave nusaus, o suo... nusaus ji
 sukeldamas triuksma bet uzpuoliko nesuerzinsi tuo.

--

svyt /e39

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/