Tema: Re: nesibaigiancios superb bedos: dabar klausimas apie smagrati:)
Autorius: autopagalba
Data: 2016-04-11 13:28:48
O jei Lietuvoj po 2012 parduota tai negalioja?


news reader <email@google.com> Wrote in message:
> Tai cia importuotoms po 2012. Na taip, dabar reikia ziureti ka perki.
> 
> autopagalba <sventes@gg.com> wrote:
>> DPF jau irgi bet kada gali uzlinkt. Nuo 2012m ismetimas jau turi
>>  but toks, kaip is gamyklos isvaziavo :)
>> 
>> 
>> Pjero <TRINTIok.lt@hotmail.com> Wrote in message:
>>> ne dyvai
>>> ~ 200k km - laikas kada VW susipisa :   amo, smagratis, turba ...
>>> pakeiti ir vėl važiuoji ~ 200k km
>>> 
>>> 
>>> 
>>> 
>>> On 2016-04-10 13:08, [mikro] wrote:
>>>> Sveiki,
>>>> uzsipisau jau kariaut su savo superb. vadinas, kad ir kokia zinoma
>>>> masina ir myleta nusipirksi, rita daro savo - artejant prie 200kkm nx nx
>>>> kaip viskas lenda ir byra..
>>>> tai paskutinis dziaugsmas pradejo barsket smagratis...
>>>> moleris keicia OEM'a - 600eu su darbais. vakar cia skaitaliojausi, kad
>>>> sekmingai juos restauruoja, ir ten 3 x pigiau. tai paprastas klausimas,
>>>> daret kas, apsimoka, ar nx tie visi restauravimai? kalba apie 2.0 tdi
>>>> 103kw dsg. 2012.
>>>> dar klausimas neitema, ir pats pastebiu, ir moleris per paskutini
>>>> remonta pravazeves ta pati pajuto, kazkaip idomiai is 1 I 2 saiba dsg
>>>> jungia kartais. moleris softo negali atnaujint kazkodel - siuncia I
>>>> arx'a, ale ten kazkoks onlininis updaitas ir jie neturi teises tskant...
>>>> tiketina, ar cia del to paties smagracio kartais sudurniuuoja ta dsg?
>>>> o siaip pasiguodziant blet blet, pikta, kai skodos remontai tokiom
>>>> kainom. geriau buciau pirkes pitaka ar mb e. lyginant detaliu kainas tas
>>>> pats sudas gaunasi:)
>>>> 
>>> 
>> 
>> 
> 
> 
> 
> 


-- 


----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/