Tema: Re: nesibaigiancios superb bedos: dabar klausimas apie smagrati:)
Autorius: news reader
Data: 2016-04-11 12:13:25
Tai cia importuotoms po 2012. Na taip, dabar reikia ziureti ka perki.

autopagalba <sventes@gg.com> wrote:
> DPF jau irgi bet kada gali uzlinkt. Nuo 2012m ismetimas jau turi
>  but toks, kaip is gamyklos isvaziavo :)
> 
> 
> Pjero <TRINTIok.lt@hotmail.com> Wrote in message:
>> ne dyvai
>> ~ 200k km - laikas kada VW susipisa :   amo, smagratis, turba ...
>> pakeiti ir vėl važiuoji ~ 200k km
>> 
>> 
>> 
>> 
>> On 2016-04-10 13:08, [mikro] wrote:
>>> Sveiki,
>>> uzsipisau jau kariaut su savo superb. vadinas, kad ir kokia zinoma
>>> masina ir myleta nusipirksi, rita daro savo - artejant prie 200kkm nx nx
>>> kaip viskas lenda ir byra..
>>> tai paskutinis dziaugsmas pradejo barsket smagratis...
>>> moleris keicia OEM'a - 600eu su darbais. vakar cia skaitaliojausi, kad
>>> sekmingai juos restauruoja, ir ten 3 x pigiau. tai paprastas klausimas,
>>> daret kas, apsimoka, ar nx tie visi restauravimai? kalba apie 2.0 tdi
>>> 103kw dsg. 2012.
>>> dar klausimas neitema, ir pats pastebiu, ir moleris per paskutini
>>> remonta pravazeves ta pati pajuto, kazkaip idomiai is 1 I 2 saiba dsg
>>> jungia kartais. moleris softo negali atnaujint kazkodel - siuncia I
>>> arx'a, ale ten kazkoks onlininis updaitas ir jie neturi teises tskant...
>>> tiketina, ar cia del to paties smagracio kartais sudurniuuoja ta dsg?
>>> o siaip pasiguodziant blet blet, pikta, kai skodos remontai tokiom
>>> kainom. geriau buciau pirkes pitaka ar mb e. lyginant detaliu kainas tas
>>> pats sudas gaunasi:)
>>> 
>> 
> 
>