Tema: Re: nesibaigiancios superb bedos: dabar klausimas apie smagrati:)
Autorius: Invertuota panda
Data: 2016-04-10 22:48:07
On 4/10/16 15:11, [mikro] wrote:
> tai kad ir taip jau dachuja isleidau. paskutine saskaita virs 700eu. du
> priekiniai amortikai (vienas apsimyzes buvo) kitas aisku kartu
> keiciamas, +to amortiko lekste virsui, dar pora gumu ir t.t..
> neskaiciuojant purkstuku ir visokiu kitokiu smulkiu bybieniu.

Figne ce, o ne islaidos. Mb ar bnv paremontaves ne taip dainuotum.

Zhek, pvz tarkim senos lowendines morkos bnv 3 remonteliai is serijos
"nieko nedariau". Nuriedejus nepilnus 140tkm.

Pvz nuo nenaudojimo supuvo rankinio bugnai. Taip gerai krateriais, kad
tiesiog padriftinus jau nepravalysi. 2x galiniai diskai = 160e +
rankinio kaladeliu kit'as = 100e + stabdziu kaladeles dar apie 40e.
Na ir darbas.

Jei buciau remontaves pas tipo mioleri, tai dar dasidetu 2 apsaugines
blekos po 30e beigi abieju pusiu guoliai po taip kazkas link 80e. Na ir
darbas.

Isvarvejo vienas galinis amortikas, nes galines spyruokles is fabriko
skystos, reguliariai padauzo buferius. Tai sachs amortikai + tokios pat
skystos spyruokles gal kokie 300e (nebepamenu) + darbas. Zinoma pakeliui
atraminiai ir pan.

Tada dar pakeiciau priekine svirti, sako jos laiko po 60-70tkm, tai
140tkm jau skaitau labai gerai. 200+eur + darbas. Ir tai ce "value
line", "pilnaverciu" deja jau nebegamina.

Tu paciu svirciu galiniai sailentai: 120eur atrodo, plius darbas.
Originalus laiko taip pora-trejeta metu, kas mano atveju yra apie 30tkm.

Dar pvz tokia smulkmena kaip tepalo filtro korpusas: 180eur.
Konstrukcija su uzprogramuotu feilu.

Ir ce shudniekiukai.

Tarkim tokie vanosu blokai, oficialiai nesiremontuoja, mazgo kaina virs
500e + darbas. Uzprogramuotas feilas, tipo po ~50tkm pas dauguma jau
pareje, nes tarpiniu gumos rusis neislaiko temperaturu ir kieteja.

Arba pvz jei keist smagrati - neoriginalus Sachs koNplektas apie 800eur,
originalus "nezymiai" brangiau. + darbas.

Car dar skaityk nesu visiskai nieko dares galinej pakaboj, visos iki
paskutines gumos dar fabrikines. Bet lietuvos keliais jauciu reiktu
keist viska ir suma su darbais butu keturzenkle.

O tu ce verki del kazkokiu 600e uz originalias dalis + darba pas mioleri.