Tema: Re: Re:Q: Girto vairuotojo stabdymas su savo automobiliu?
Autorius: Pykas
Data: 2016-03-31 15:52:38
Apie tai irgi masciau.
Bet kokiu atveju teises palikciau. Nebent kulturingai, nevirsijant greicio
graziai persirikiuoti priekyje jo ir, kol visas eismas stovi pvz prie
sviesoforo, pasikalbeti su vairuotoju.

Tad kaip suprantu, vienintelis legalus sprendimas yra skambinti BPC ir
informuoti apie galimai neblaivu vairuotoja. Visa kita bus savivaliavimas.