Tema: Re: Girto vairuotojo stabdymas su savo automobiliu?
Autorius: cooleris
Data: 2016-03-30 23:01:45
nu tai aisku
O jei nepripus tai dar i durnyna pasodinti tave
Ir kokia paranoja turi suveikti  kad vaikyts normaliai vaziuojance masina
Ble va tokiem reikia teises atimti o ne biski pagerusiem
anglai visgi teisus 0.8 yra labai gera norma ir sakyciau net iki 1.5 galima
leisti
Tik jei biski ikales tadu jau visi kiti greicio virsijimai turio buti X2
kaina
Nes kai pageres letai gryzti namo tai sakyciau labai norma
Bet kai boba nedave ir spaudi kad testosteronas pro ausis eina tai jau nebe
norma (tam viesnamiai turi buti)