Tema: Re: Q: Girto vairuotojo stabdymas su savo automobiliu?
Autorius: Paulius Zaleckas
Data: 2016-03-31 11:46:46
Neatimtu, bet turek omeny, kad tas girtas gali but visoks
neprognozuojamas ir gali tave taranuoti, o gali islipes dar ir pistoleta
issitraukti. Realiai tokiu manevru net policija dazniausiai nedaro.
Siaip idealiu atveju, tai pamates skambini i BPC ir sekdamas ji
pranesineji kur jis vaziuoja kol reikala perims policija.

Pavyzdys, kur dar gerai baigesi, bet galejo but ir blogiau:
http://kaunas.kasvyksta.lt/2015/12/05/eismas/girtas-vairuotojas-rezesi-i-ji-gaudziusius-kauniecius-su-bmw/