Tema: Re: REQ: patarimo del Toyota priekinio rato guolio
Autorius: Audrius K.
Data: 2016-03-25 08:47:08
On 2016-03-24 16:06, Dainiushas wrote:
> nu jo, Fuji Lietuvai atskirą gamyklą turi

Turi neturi, bet sudetas softas skiriasi: lietuvai skirti turi anglu
kalba, o vokietijai - ne. Tai man daugiau negu keista -  juk pigiau
gaminti viena modeli su visomis kalbomis, o ne atskiras modifikacijas, i
kurias kisti tik tam tikra kalbu rinkini (dileris nesugeba kalbos
pakeisti). Taip, kad gali buti ir daugiau skirtumu: pvz dalys patekti is
skirtingu tiekeju ar sandeliu. Ko pasekoje rytu eu skirtoje partijoje
atsiranda daugiau brokuotu daliu...
Audrius K.
P.S. Is tikro didele dalis prekiu, skirtu vakaru ir rytu eu, savo kokybe
skiriasi. Nematau nieko keisto, kad ir brangesnese prekese (pvz auto)
atsiranda skirtumu. pvz gamintojas turi sena tiekeja ir randa pigesni
nauja. Auto partija, pagaminta su naujo tiekejo dalimis siuncia i rytu
eu. Pagamintas naudojant seno tiekojo likucius - i senaja eu. Senojoje
eu nesusigadina reputacijos (juk ten pagrindiniai pardavimai), tuo tarpu
rytu eu parduotu auto pagalba suzino, ar tikrai kokybiskos dalys, ar
neprasove... Jei ka, ta rytu eu partija sutvarko per garantija.
Reputacija kaip ir p...chui, vis vien mazi pardavimai.

Audrius K.