Tema: Re: patarimo del Toyota priekinio rato guolio
Autorius: LB
Data: 2016-03-23 12:40:46
pradejo pareidinet ties 90 tūkst (tokią pirkau, iš karto po vokiškų autobanų
atsirado garsas). dėtas SKF, ne autorizuotam servise - 100 k jau atlaikė
meistras sakė - gali dar važiuot, bet garsas prie didesnio greičio nervino.
Odnako, darbų ir detalių kainos skirtumas buvo toks, kad nusprendžiau
netaupyt. Tuom baigėsi mano pažintis su tokvila ir savo noru nutraukiau
garantinį aptarnavimą. Dar nesigailiu.