Tema: Re: REQ: patarimo del Toyota priekinio rato guolio
Autorius: Omnitel Newsgroups
Data: 2016-03-23 19:55:43
Bet negi tik SKF ar FAG ir pigesniu net nesvarstyti? Nežinau kaip su auto,
bet mano asmenine patirtis su motociklo ratu guoliais priešinga - SKF man
laike žymiai trumpiau nei kiti, o geriausiai tarnavo rusiški. Kai patenka
dregmes ir dulkiu (o motociklo atveju nori nenori patenka) tai SKF visai
nepasiteisino.

"Omnitel Newsgroups"  wrote in message

Nors rida tik 200 tūkst. (tikra), parėjo Toyotai priekinio rato guolis. Daug
važiuoti nežadu, bet kokius 50-100 tūkst. gal prisuksiu.
Kuriuos gamintojus ypatingai iš pigesnių patartumėte svarstyti, o kuriuos iš
karto atmesti:

GSP 50€
MAXGEAR 55€
JAPANPARTS 70€