Tema: Re: keliones lapai
Autorius: Sail
Data: 2016-03-07 08:11:43
"Nesukt galvos" buhalterijoj ir finansuose yra neteisinga politika.

Galima dengt seniausius, bet turi konkreciai zinot kad sitas klientas
beviltiskas ir skolu suderinimo su juo anyway neimanoma padaryt.

O siaip daznai buna islenda klaidos, tai nesumokejo kiek turejo, tai
sumokejo du kartus ta pati ir panasiai. Dengiant is eiles paskiau ilgai
kapstyt reikia kol galus atrenki.