Tema: Re: OT: keliones lapai
Autorius: Sail
Data: 2016-03-02 10:11:09
Baik juokus, isigyti standartine programine iranga nera realu.

Yra daug tam tikrai industrijai pritaikytu programu, yra tarptautiniu imoniu
reikalavimai naudoti konkrecia apskaitos sistema.

Mokesciai tiesiog reikalauja pateikti informacija ju nustatyta forma ir ju
nejabiot kaip tu ja istrauksi.

Man tas darbas ateiciai nusimato - sugalvot kaip ta informacija sukrapstyt,
ir isburti ka nors. O as nesu profesionalus programeris. Bet jauciu ateity
teks toj srity gausiai tobulintis, kitaip neimanoma.