Tema: Re: keliones lapai
Autorius: Sail
Data: 2016-03-03 10:27:57
Tiesa, taip ir atsiranda automatizavimas.

Turejau tokia svajone susipazint su dideliu apimciu imones IT sprendimais,
kaip valdo pvz operaciju kortelemis apskaita ir pan.
Nes labai idomi man sritis. Ten daug su IT prasisukt galima optimizuojant.

Bet kol kas tenka tenkintis tuo ka pats sugalvoju. Ale svieziu ideju butu
gerai pasigaudyti.