Tema: Re: Chrysler Grand Voyager variklio resursas
Autorius: pVytautas
Data: 2016-02-02 17:37:10
Apie restauravima ne zodzio nebuvo.
Gi pasitaisai ta pakaba ir vaziuoji. Galima ir kakybiskas dalis det.
As va Vectrai C autonomkei nauja galva nupirkau 200eu sumokėjau. Galima
sakyt neapsimoka. Bet davedziau iki proto dabar vedasi nebedumina ir
nebesmirdi.
Tai nematau ko ten del BMW gumyciu verkslenti.

"Dainiushas"  wrote in message news:n8q58d$grr$1@trimpas.omnitel.net...

o aš kalbu apie mašinos davedimą iki stovio kaip ji važiuoja bent
panašiai kaip jai priklauso.
Nes jei BMW su Viliaus restauruota pakaba, tai nahui, geriau normali DACIA.