Tema: Re: Chrysler Grand Voyager variklio resursas
Autorius: 911
Data: 2016-02-01 22:07:42
tavo sapnuose ;)
Realiai ko reikia ta ir parduoda.
Jei debilam kaimieciam 10metu senumo dyzeliui bloga rida 300+k, nu tai uz 30eu pasidaro tinkama su 180k
Turiu pazystamu kas belekaip eurus kelia is to, vienam is ju net maza pasirode lietuvoj, tai dabar vokietijoj ta paty daro
o eurai ziaurus lyginant su statistiniu lietuvisku atlyginimu, ne vienu nuliu daugiau ;)

p.s. paleidau va tourana darbui is danijos, realiai 300k, ledinis grazus, tech apziuroj pakele - net verkt norejosi kaip grazu viskas, salonas ledinis, nu tai pastate 160k nuvaziuos pas mane dar simteli ir bus pats tas pardavimui ;)