Tema: Re: Chrysler Grand Voyager variklio resursas
Autorius: Nevkurse
Data: 2016-02-01 13:21:59
3.3 benzas. Problemu buvo su greiciu deze 2 kartus, po to starteris,
generatorius, ausinimo sistema, kondyske, pakaba periodiskai. Siaip su
elektra smulkiu nesamoniu buvo. Nu ir bent jau maniskis tai rudijo
konkreciai (jis nuo naujo LT vazinejo, gal del to). Patogus laivas
kelionese, bet jo patikimumas tai nx. Kai trecia karta ant karucio nuvyko i
servisa, as ant jo uzdejau riebu kryziu ir i autopliusa paleidau.