Tema: Re: Greičio mėgėjams
Autorius: Saulius74901
Data: 2016-02-01 16:29:25
Mano kaimynas matė pasekmes tos skandalingos avarijos, kai A1 dideliu
greičiu lekiantis girtas mentas nukale gydytojus iš Kauno.
Vos pre keliolika sekundžių juos pralenkė tas mentas ir pasivijęs už
kelnelio kalė į gydytojus.
Šipuliai išsilakstė arti 50 metrų atstumu teismas jo klausė kaip nustatėt, o
anas kelininkas tai ir sako stulpeliai kas 25 m. tai ir mačiaukokiu atstumu
išsilaikstė.

Ir ką?
Ekspertizė nustatė, kad gydytojai važiavo 29 km/h, o mentas 120 berods.