Tema: Re: Greičio mėgėjams
Autorius: Simas
Data: 2016-02-01 16:19:56
Kas cia per taisykles tokios? Siaip lyg daugiausiai uzkisineja, netaktiskai kitu atzvilgiu vaziuoja gal mazytes masineles ir visokie kaimietiski seni grabai (ale passat, audi 80, etc.).

"Arj"  wrote in message news:n8nobv$jnb$1@trimpas.omnitel.net...

tu turbut su dzipu vazineji? persesk I kokia mazalitraske senesne - laivybos
taisykliu  (stabesniui - pirmenybe) keliuose nekas nepanaikino

"budulis vulgaris"  parašė naujienų news:n8no0f$jfc$1@trimpas.omnitel.net...

2016-02-01 15:52, Vytenis P. rašė:
> O man kažkodėl dažniau pasitaiko įlendantys prieš nosį (dažniausiai -
> moterys) "ai, nekur dings, suspės sustabdyt". Nors nepasakyčiau, kad
> labai lakstyčiau. Arba, kiek leidžiama, kartais +10

Karma matyt tavo tokia. Aš neprisimenu kada man iš šalutinio taip užkišo.