Tema: Re: pradedant vaziuoti nera stabdziu
Autorius: skaitytojas
Data: 2016-01-28 22:56:38
irgi tie patys simptomai. Hynday i30 dar nesudevetas, bet kokias
technines problemas atmetu. Reikalas susitvarko pastabdzius pora
kartu.Itariu purva/drregme o gal apledejima is po nakties. Siaip nera,
kad nestabdo, bet jei iprastai uztenka vos ne mazuoju pirsteliu pedala
priliest ir atlimpi nuo sedynes, tai rytais jau reikia spustelti is
jegos. Simptomus stebiu apie savaite. Panasu susije su stipriu atsilimu
is po salciu, kai ore lyja, bet is zemes dar saltis eina.