Tema: Re: pradedant vaziuoti nera stabdziu
Autorius: bzik
Data: 2016-01-28 13:20:28
1,5m senumo jetta antra savaitė taip elgias. Išvažiuoju iš kiemo, iš po
stoginės - stabdžių mažai. Po poros spustelėjimų ok. Tada ilga atkarpa be
stabdymo - vėl nestabdo. Variau TA, tai atsakymas, kad viska ok, dalis jettų
ir passatų turi tokią bėdą. Kaltina purvą, drėgmę.

"Dainiushas"  wrote in message news:n8aqt6$7a2$1@trimpas.omnitel.net...

bandei sugalvot kokiu būdu tas marmalas gali patekt nuo gatvės ant
disko? Mašina naktį stovint kieme?