Tema: Re: pradedant vaziuoti nera stabdziu
Autorius: svyt
Data: 2016-01-28 17:26:53
Man kitkas keista, kodel pas mane viskas tvarkoj ir viskas veikia
 be jokiu issidirbinejimu?
ir per 15 000 000 ne karto jieko
 panasaus nebuvo. Nu buvo stiprintuvas ora nepompavo, benzininei
 buvo kad slanga leido ora (uzmetinejo zvakes), buvo kad skystis
 varvejo, buvo kad uzsiorino po remonto. Bet taip kad bac ir
 nestabdo, ir poto vel stabdo- nu nebuvo.

--

svyt /e39