Tema: Re:Kaunas - Bukovel (Ukraina)
Autorius: svyt
Data: 2016-01-25 20:19:06
Vaziuot manau geriau per baltarusija, lenku keliai uzknisantys,
 miestelis ant miestelio, ir kuras iskarto kirtus siena i BY
 pigesnis, ir pasienis beveik be eiliu ziema, tad baltarusiskos
 vizos atsiperka. Baltarusijoj knisa kad nevisi ima kysius, o
 bauda moket reikia taupomoj kasoj tik diena, ir nesumokejus
 neatiduoda dokumentu. Konkretaus marsruto nelabai zinau, as i
 Kijeva visokius variantus esu isbandes.

--

svyt /e39

----Android NewsGroup Reader----