Tema: Re: Kaunas - Bukovel (Ukraina)
Autorius: budulis vulgaris
Data: 2016-01-22 10:07:32
2016-01-22 09:56, Linas Petkevičius rašė:
> Tikrai puola ar cia tas variantas "O TEN VAKARUOSE"?  Ir kaip tu
> isivaizduoji JAV ambasados veiksmus panasioje situacijoje pas mus?

Ambasada toje šalyje oficialiai ir operatyviai kreipiasi į tos šalies
URM, vidaus reikalų ministerijas su griežtu klausimu WTF? Ir aš esu
įsitikinęs, kad labai greitai tiems mentukus jų viršininkas rurintų
"nachui jūs, debilai, prie amerikiečių prisipisot?!"

p.s. lažinamės, kad su tokiais reketavimais tie mentai garantuotai
neprisipisinėja prie britų, vokiečių, amerikiečių ir t.t.?