Tema: Re:Kaunas - Bukovel (Ukraina)
Autorius: svyt
Data: 2016-01-25 20:15:09
Vakarine ukrainos puse mums normaliai su milicija, sustabde karta
 dar anksciau po draudziamu zenklu palidusi, paklause ar ne rusas,
 mat lietuvoj ju nemazai sako ir paleido. Vietiniai sako ne visi
 ima kysius jau, bet manes paskutiniais metais niekad nestabdo su
 lietuviskais numeriais, isbega, paziuri i numerius ir moja
 vaziuok toliau. Tiesa, pries 5 metus atvirksciai gavos, sustabde
 ir aiskina ka tau europoj reiskia 50 euru, mokek tipo tiek uz
 kazkokia smulkmena.
pasienis jei per lenkija ten daug dirbanciu
 pirmyn atgal, bet jie turi megiamas sienas, buvo gal 5 km uzrode
 patys siena uz 30 km kur eiles isvis nebuvo. Nu ir taip, patys
 ukrainieciai mus praleido be eiles. Keliai kiek vaziavau daug maz
 normalus. Daug maz. Ir nevisur vaziavau, neveltui ten parketnikai
 labai populiarus.
Degalinej patiko reklama- ivertink europietiska kuro kokybe, ir
 mazesnem raidemis kuras is mazeikiu naftos :)
Labiausiai kas man ten patiko, tai ukrainietes, viena va
 atsiveziau pries 7 metus jau :)

--

svyt /e39

----Android NewsGroup Reader----