Tema: Re: Duju baliono uzpildymas koloneleje Vilniuje
Autorius: Yvl
Data: 2016-01-25 17:54:33
blet, jis tiesiog NEGALI veikt kaip apsauginis voztuvas.
tiksliau gali - viena karta ir suvisam. bet mes ne apie tai :)

"Linelis"  wrote in message news:n85ccn$rdl$1@trimpas.omnitel.net...

Pupa, jei atidžiau skaitytum, tai visai ne aš maikę draskiau.
apskritai, bereikšmis ginčas
kam svarbu, tas ir pasiaiškins, kas ir kaip veikia.
aš iš praktikos žinau, kad jis veikia ir kaip užpylimo lygio matuoklis ir
kaip apsauginis vožtuvas.
ajnam kelt bėvėpė, baigiam :)

"Yvl"  wrote in message news:n85bh7$quf$1@trimpas.omnitel.net...

prasideda. o taip maike draskei...

"Linelis"  wrote in message news:n85b8s$qpm$1@trimpas.omnitel.net...

Kam reikia, tas ir pasianalizuos :)
peace

"Yvl"  wrote in message news:n85ang$qf2$1@trimpas.omnitel.net...

ok. analizuok. pas mane va toks 1:1
https://www.youtube.com/watch?v=t7hI_6jJQY0

papasakok, kaip veikia jo "apsauginis voztuvas" :)

"Linelis"  wrote in message news:n85a6d$q1l$1@trimpas.omnitel.net...

panašu kad dar reikės ir skersai išanalizuoti :)

"Yvl"  wrote in message news:n85a3t$q01$1@trimpas.omnitel.net...

pupa, as ta ventili kiaurai-isilgai zinau

"Linelis"  wrote in message news:n85a0s$pum$1@trimpas.omnitel.net...

Tai aš tau ir aiškinu, eik dar kartą skaityti internetą arba susirask tokį
ventilį ir gyvai pačiupinėk, o ne kompo ekrane :)

"Yvl"  wrote in message news:n859od$pn5$1@trimpas.omnitel.net...

nixuja, cia tu paaiskink, kokie nykstukai atsuka varzta virsslegiui nuleist,
ir uzsuka atgal, kai slegis normalizuojasi.

"Linelis"  wrote in message news:n859mm$pla$1@trimpas.omnitel.net...

ne ne, aš tai nesuprantu.
tu gi žinai kad nėra apsauginio, tai vat ir paaiškink kaip?

"Yvl"  wrote in message news:n859er$ph7$1@trimpas.omnitel.net...

ok, dabar papasakok kaip bent TEORISKAI turetu veikti toks "apsauginis
voztuvas", kuris yra tupas varztas?

"Linelis"  wrote in message news:n858dk$ool$1@trimpas.omnitel.net...

ventilis toks, kaip tavo nuorodoje
http://www.butanas.lt/lt/dujiniai-prietaisai/uzpildomi-duju-balionai/turistiniai-balionai/turistinio-baliono-ventilis-17e

"Yvl"  wrote in message news:n858aq$omg$1@trimpas.omnitel.net...

arba rodai, koks ventilis, arba niekas cia tau neburs is kavos tirsciu

"Linelis"  wrote in message news:n857kq$o8b$1@trimpas.omnitel.net...

Gyvenimas įdomus dalykas ...
prieš kelionę žmogus užsipildė pilnai balioną, pastatė bagažinėje ir
išvažiavo.
Balionas gavo saulės, įkaito ir pradėjo tyliai šnypšti ir leisti dujas.
Išsigandęs žmogelis ištraukė balioną lauk, atsuko kraną (į viršų, kaip
maisto gaminimui)  ir nuleido šiek tiek dujų.
Po tokios procedūros balionas nustojo leisti dujas. Įsidėjo balioną atgal į
bagažinę ir nuvažiavo toliau.
Daugiau tokių bajerių balionas nekrėtė.

Vat ir klausimas, egzpertams: Per kokią šiknos skylę balionas nubezdėjo
susidariusį perteklinį dujų spaudimą????
Kranas gi užsuktas, "apsauginio vožtuvo" gi nėra???

"Yvl"  wrote in message news:n856ih$nko$1@trimpas.omnitel.net...

o mes kalbam apie tokius :)
http://www.butanas.lt/lt/dujiniai-prietaisai/uzpildomi-duju-balionai/turistiniai-balionai/turistinio-baliono-ventilis-17e

"Saulius74901"  wrote in message news:n855n2$mvn$1@trimpas.omnitel.net...

Toli dabar tas balionas, bet ventilis rodos va toks va.

http://www.butanas.lt/lt/dujiniai-prietaisai/uzpildomi-duju-balionai/buitiniai-balionai/buitinio-baliono-ventilis-sriegis-25e