Tema: Re: Duju baliono uzpildymas koloneleje Vilniuje
Autorius: Yvl
Data: 2016-01-25 15:35:22
arba rodai, koks ventilis, arba niekas cia tau neburs is kavos tirsciu

"Linelis"  wrote in message news:n857kq$o8b$1@trimpas.omnitel.net...

Gyvenimas įdomus dalykas ...
prieš kelionę žmogus užsipildė pilnai balioną, pastatė bagažinėje ir
išvažiavo.
Balionas gavo saulės, įkaito ir pradėjo tyliai šnypšti ir leisti dujas.
Išsigandęs žmogelis ištraukė balioną lauk, atsuko kraną (į viršų, kaip
maisto gaminimui)  ir nuleido šiek tiek dujų.
Po tokios procedūros balionas nustojo leisti dujas. Įsidėjo balioną atgal į
bagažinę ir nuvažiavo toliau.
Daugiau tokių bajerių balionas nekrėtė.

Vat ir klausimas, egzpertams: Per kokią šiknos skylę balionas nubezdėjo
susidariusį perteklinį dujų spaudimą????
Kranas gi užsuktas, "apsauginio vožtuvo" gi nėra???

"Yvl"  wrote in message news:n856ih$nko$1@trimpas.omnitel.net...

o mes kalbam apie tokius :)
http://www.butanas.lt/lt/dujiniai-prietaisai/uzpildomi-duju-balionai/turistiniai-balionai/turistinio-baliono-ventilis-17e

"Saulius74901"  wrote in message news:n855n2$mvn$1@trimpas.omnitel.net...

Toli dabar tas balionas, bet ventilis rodos va toks va.

http://www.butanas.lt/lt/dujiniai-prietaisai/uzpildomi-duju-balionai/buitiniai-balionai/buitinio-baliono-ventilis-sriegis-25e