Tema: Re: Duju baliono uzpildymas koloneleje Vilniuje
Autorius: Bomanz
Data: 2016-01-22 10:44:11
On 2016.01.22 08:48, Pjero wrote:
> matomai kažko nesupratau ;)
>
> aš irgi pildau mažą buitinį 14 Litrų berods
> bet tai pilu 80% nuo 14 ??

Nu. Aš irgi nesupratau. Kiek litrų užima kilogramas dujų priklauso nuo dujų
tankio ir temperatūros. Dėl temperatūros - tarkim, skaičiuojam tiek kilogramų,
kad tam tikro tankio dujoms užtektų balione vietos iki +50'C. Tada tankis
naudojamas kažkoks standartinis vidutinis? Tipo +50'C dujų tankis nebus mažiau
kaip 0.5kg/m3, todėl į 10ltr balioną leidžiam supilti 10ltr*0.5kg/m3*0.8 = 4kg dujų?