Tema: Re: 2.0 103 kw VW dyzelio tepalo aseles visos brokuotos ar kazkuriem 16 v varikliam ir geros buvo?
Autorius: servyzo autoholikai
Data: 2016-01-21 18:59:38
Eikit jus, snekuciai. Tik ubagams senas tarpines paliekam, paprastiems is
gatves viska normaliai :)

"Tomas"  parašė naujienų news:n7qarc$9vh$1@trimpas.omnitel.net...

Perekupai sumarochino smegenus :D

"Igaliotinis"  parašė naujienų news:n7qait$9nj$1@trimpas.omnitel.net...

palieka senas tarpines, byby ten zino :D