Tema: Re: 2.0 103 kw VW dyzelio tepalo aseles visos brokuotos ar kazkuriem 16 v varikliam ir geros buvo?
Autorius: Tomas
Data: 2016-01-20 18:04:00
visu neturejau, bet is turetu nebuvo, kad siurblys skirtusi, predpalozhim,
kad visiems.

parašė naujienų news:n7o74f$k5r$1@trimpas.omnitel.net...

Tai ar visiems pumpaduzams 2.0 16 V dyzeliam reikia keist ar tik tam tikrais
kodais?

"Kurmis"  wrote in message news:n7o6mq$k05$1@trimpas.omnitel.net...

nenu man irgi nepatinka toks sprendimas, bet kad to isvengti, kazkurie gi
matorai turejo soliushena su siurblio keitimu. o siaip brokas kazkiek
skiriasi nuo projektavimo klaidos.
Kurmis