Tema: Re: 2.0 103 kw VW dyzelio tepalo aseles visos brokuotos ar kazkuriem 16 v varikliam ir geros buvo?
Autorius: <pauliuszil@hotmail.com>
Data: 2016-01-21 09:51:01
Radau pas googla kad AZV ir BKD matarai buvo patys pirmieji, kurie padaryti 
1.9 pagrindu tik su 16 V,t.y. tepalo siurbliai su dantraciais, del ko nera 
butinybes aseles keisti. P.S. Moller uz pakeitima uzsireke 200 eur, o 
ivertinus kiek laiko keitimas, sako 1 val... Neblogos kaineles...


"Tomas"  wrote in message news:n7ob5g$lg9$1@trimpas.omnitel.net...

visu neturejau, bet is turetu nebuvo, kad siurblys skirtusi, predpalozhim,
kad visiems.

parašė naujienų news:n7o74f$k5r$1@trimpas.omnitel.net...

Tai ar visiems pumpaduzams 2.0 16 V dyzeliam reikia keist ar tik tam tikrais
kodais?

"Kurmis"  wrote in message news:n7o6mq$k05$1@trimpas.omnitel.net...

nenu man irgi nepatinka toks sprendimas, bet kad to isvengti, kazkurie gi
matorai turejo soliushena su siurblio keitimu. o siaip brokas kazkiek
skiriasi nuo projektavimo klaidos.
Kurmis

"Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message
news:n7o6gt$jsa$2@trimpas.omnitel.net...
>o tau normaliai kas 50kkm ardyt variklį ir kaitaliot kažkokias ašeles?
>
> On 01/20/2016 04:38 PM, Kurmis wrote:
>> ka vadini broku? kad reikia kas 50k km pasikeisti?
>> Kurmis
>>
>> <pauliuszil@hotmail.com> wrote in message
>> news:n7nv5t$fbl$1@trimpas.omnitel.net...
>>>
>>
>