Tema: Re: Ma?alitra?k?s pasirinkimas
Autorius: Mikrobas
Data: 2016-01-19 22:59:55
Nu tai perki 2 golfa, sutvarkai servise ir dziaugiesi, nes ten paprasciausi
nera kam gesti.

"Night"  wrote in message news:n7lb60$fn6$1@trimpas.omnitel.net...

Žinau, skamba juokingai, bet tepalo varvėjimas - toli gražu ne pirma bėda.
Ir panašu, kad ne paskutinė. Norima pakeisti į naują auto ir tiek. Man yra
tekę turėti keletą naujų auto, tai su daugeliu vienintelis "proto pisimas"
būdavo iki aptarnavimo nuvažiuoti. Taigi nemanau, kad naujas polo ar fiesta
man sukels rūpesčio tiek, tiek 5 metu citramonas. Ir dar - jau iki gyvo
kaulo įgriso uošvio replikos, apie "nepatikimus citroenus, vieną iš kurių
mes be jo kompetetingų konsultacijų išrinkom ir nupirkom uošvienei", bet čia
atskira tema :)