Tema: Re: Mažalitražkės pasirinkimas
Autorius: pa@pc.lt
Data: 2016-01-17 17:17:00
Tai reiktų žiūrėti, kas 5 metus garantijos duoda, korėjiečiai, japonai
Variatorius ir nauja mašina nėra blogai, tiksliau dzin
VAG, mažalitražis ir penki metai- tai čia galima rinktis tik du iš trijų :D

"Night"  parašė naujienų news:n7g8v7$g9q$1@trimpas.omnitel.net...

Na tai nurodžiau, kaip vieną iš variantų. Bet man fordai kaip tai patikimumu
nekvepia baisiai. Todėl galvoju, ar ne geriau kažką iš vag'o? Pažiūrėjau
yaris - ten automato normalaus nėra, tik variatorius. Gal tai ir nėra
blogai, bet man kažkaip normali dėžė skamba smagiau.