Tema: Re: Mažalitražkės pasirinkimas
Autorius: Kurmis
Data: 2016-01-18 14:21:13
nu, jo, mano kaimynas pries kazkiek metu pirko irgi toki golfa is zmogaus,
kuris buvo tik ka is vokieciu parvezes, pakeistes dirzus, tepalus.
priezastis kodel pardavinejo buvo juokinga: dukrai tik ka islaikius teises
nepatiko toks auto, nes tarp draugu sakesi uzjuoks. per daugiabucio langa
paziurejusi tik paziurejo ir net iki masinos nejusi.
taigi kaimynelis irgi gal 6 metelius vazinejo be problemu, pakol rudys
parode nagus.
ziu, kad ir cia moteriska kokio apribojimo neivestu. jos gi visos isrankios.
Kurmis