Tema: Re: Dviracio laikikliai ant kablio
Autorius: bat0nas
Data: 2016-01-14 16:22:56
O rimtai geras argumentas yra purvas.
Pvz SUV'o galas pas mane yra konkrečiai purvinas. Kelios musės ant stogo yra
niekis su dulkėmis gale.

"toms"  wrote in message news:n789mu$7t8$1@trimpas.omnitel.net...

na ir man atrode kad ant to bumbulo negali gerai laikytis, tipo sukiosis -
jis gi apvalus, bet praktika parode kad visai gerai laikosi. Neretai tenka
ir zvyrkeliais prasinest ir duobiu juose pagaut - jokiu problemu. Gal tik
kad dviraciai labiau apdulka, bet man tai nedidele problema, juk ir ant
stogo uzdejus musiu prilimpa + kuro sanaudos.
Dar ant stogo galima pamirst jog su dviraciais vaziuoji - karta vos
neivaziavau i zema broma, laiku prisiminiau :)