Tema: Re: Dviracio laikikliai ant kablio
Autorius: Audrius K.
Data: 2016-01-14 12:37:00
On 2016-01-14 12:20, bat0nas wrote:
> OK.
> Pasinagrinėsiu ir aš kablio variantą (kablys yra).
>

> Blogumas tame, kad turiu Thule skersinius, tvirtinimus, 3x laikiklius
> nuo seno automobilio. Perėjus prie SUV - tektų senus daiktus pardavinėti
> ir pirkti laikiklį ant kablio.

O nafig?  As puikiausiai vezioju dviracius ant SUV stogo.

Jei zinociau, kad tikrai gerai laikysis ant kablio, tai gal pasiimciau
platforma dviraciu pervezimams tada, kai ant stogo uzdeta bagazine. Ar
labai trumpiems pervezimams - gal kiek greiciau susideti ir nusiimti
dviracius. Cia su salyga, kad parvaziaves namo galiu visada bet koki
laikikli pasideti garaze greta auto.

Audrius K.
P.S. Dabar ne apie dviraciu, o apie slidziu laikiklius reikia galvoti.
Va, kaip tik man  pries pusvalandi atvaziavo Thule Xtender slidziu
laikikliai. Dziugina. Nebereiks simet nuomotis, o ir patogesni
xtenderiai (pernai nuomavau deluxe).