Tema: Re: Dviracio laikikliai ant kablio
Autorius: Audrius K.
Data: 2016-01-14 12:28:11
On 2016-01-14 11:10, Linas Petkevičius wrote:

> Dvirati prie laikiklio prirakinu su normalia dviracio spyna.

Nuo to reikejo pradeti - o ne laikiklis turi spynele :-)  Ir nepamirsk,
kad kazkiek laiko laikys tik auksciausios kategorijos (kurios kaina
artima pigesnio laikiklio kainai) spyna. Visos kitos - karposi ir
pjaustosi elementariai. Net ir tos, kurios solidziai atrodo :-)). Jei
netikite, tai paziurekite youtubeje filmukus pagal spynos modeli :-)

Ir, kiek man teko praktiskai susitikti (uzluzus raktui ir pan), tai
dauguma synu nusiima neitiketinai lengvai ir greitai. Ir tik nuemes
supranti, kad nafig ta spyna tampei ir rakinejai.

Audrius K.