Tema: Re: Kas pas boba galvoje?
Autorius: Nerijus
Data: 2016-01-11 12:00:57
On 1/8/2016 4:11 PM, Laimis wrote:

> Kaltės permetimas kitam taip pateisinant savo negebėjimą (nenorą, baimę)
> padėti.
> Jei netyčia užsidegtų tavo (nekvailo ir nekvailai) mašina su vaiku (o
> taip: daugiau dramatizmo tavo ir situacijos nekvailumui ir nekaltumui
> išryškinti), tai lygiai taip pat krūva nedalbajobų spruktų ir
> pravažiuotų pro šalį. Ne vienas net ir pasakytų/pagalvotų: tai dalbakas,
> mašinos negali susitvarkyti, taip jam ir reikia.
> Taigi, čia ta kvailė (ar poelgio neatsakingumas, kvailumas) visiškai
> neįtakoja sprunkančiųjų motyvų, o taip tik teisinamas savo bailumas:
> [...]

	+

	Siaip tai deti i kojas kaip kokiam bailiui (matant kad kitas zhmogus
papuole i beda) ir po to visa sita dalyka drasiai deti i jutuba, tai
reikia buti kuom? Nedebilu?
	Man tai butu geda, del savo poelgio. Vien del to nedeciau iraso i jutuba.
	Nu bet dabar kitos panetkes.
	Dabar net jei ta boba butu realiai uzhsidegus atvira liepsna, visi
sustotu aplinkui zhvengtu, filmuotu tapshnokliais, komentuotu ir lauktu
gaistrininku.
	Po 15 min. ishaishketu, kad niekas gaistrininku taip ir neishkviete nes
gi "nebuvo kada", galima buvo koki "gera kadra praleist nenufilmavus".
Ir po to kitas dalbakas tuos 10$ ish jutubo gautu uzh perzhiuras, kur gi
prarasi toki shanca.

	Man baisu gyventi tokioje visuomeneje.

	O Jums?

	N. M.