Tema: Re: Kas pas boba galvoje?
Autorius: budulis vulgaris
Data: 2016-01-08 15:25:03
2016-01-08 15:20, skaitytojas rašė:
> toks ispudis, kad benzas tai kazkokia atomine bomba. Jei tas bakas butu
> sproges, butu sproges is kart, ta pacia sekunde, kai boba uzdege
> ziebtuveli. Kadangi nesprogo, reiskia benzo garu nebuvo. Is vis, kiek is
> jusu zino, kad benzinas kaip medziaga (skystis) yra nedegus?

Aš žinau, kad dega tik benzino garai, bet taip pat puikiai žinau ir tai,
kad aš neturiu nei menkiausio supratimo kas įvyksta užsidegus benzui
benzokolonėlėje + puikiai žinau kas būna kai atsiranda sąlygos tam
benzui garuoti prie ugnies.

Todėl dėl šventos ramybės aš irgi būčiau dėjęs į kojas tolyn, o ne
pulčiau padėti kvailei, kuri sugalvojo uždegtą žiebtuvėlį degalinėje
prie benzobako angos kišti, o paskui dar benzu mašinos šoną aplaistyti.