Tema: Re: Tik Lietuvoje...
Autorius: markatas
Data: 2016-01-11 00:20:17
O todėl mokyklinis, kad rytais aš jį ten stovintį matau. Paprasti
mikriukai, įtariu, jau nevažinėja kada ten kelio darbai vyksta. Bent jau
nepakliūna po akimis paprasti. Gerai, kad yra alternatyvus kelias be tų
nesąmonių ir šiuo tik retkarčiais pravažiuoju, ir tai kaip pasirodo be
nuotykių nepavyko. Gaila, kad atsiuntė ne mano klientus šį kartą, tai
būčiau ilgiau padiskutavęs aplamai apie eismo saugumo organizavimą tame
ruože, nes pastabų jam yra.

markatas