Tema: Re: Akumuliatoriaus amzius
Autorius: Audrius K.
Data: 2016-01-07 16:15:02
On 2016-01-07 15:55, Dainiushas wrote:
> na bet pasikraut akumuliatorius irgi ne begalybę kartų gali
>
> Elektrolito normaliai juose būna?
	Neaptarnaujami. Butu galimybe atidaryti, patikrinciau. Kai kurie
atsidaro ir neaptarnaujami, taciau tu nepavyko. Per daug ir nesistengiau
atlupti - kai jau talpa arti nulio, nebeatgaivins pilnai dapylimas. Nes
akumo nudusimas ne prie namu (o ypac uzsienyje) gali brangiai
pakainuoti. Palyginus su ta kaina, naujas akumas yra visisikai pigu... :-)

Teko atlupineti kitu gamintoju (ne vartas), tai dapylimas padedavo
trumpam. Pvz SZNAJDER ENERGY gilaus iskrovimo pasiseke atlupti (kazkur
po 8 metu naudojimo sumazejo talpa). Truko elektrolito. Dapylus pratempe
dar kazkur pusmeti ar metus... Tiesa, paskutinius kokius 3 metus buvo
intensyviau naudojamas ir kraunamas ekstremaliau (krovimo srove - iki
28A). Po dapylimo kazkuriuo momentu nusaude puse kamsciu...

Audrius K.