Tema: Re: Akumuliatoriaus amzius
Autorius: Audrius K.
Data: 2016-01-07 15:22:05
On 2016-01-06 23:40, Igaliotinis wrote:
> tai bybis, masina supisa akumus.

Papasakok, kaip. Visos itampos geros, vaziuojami dideli atstumai. Ir
kazkodel mazdaug treciais metais juntamai buna  sumazejusi talpa. Kokiu
desniu ji mazeja, netyrinejau :-)  Zinau, kad mazdaug du metus viskas
gerai (kaip ir turi buti), o kazkur po 2,5-3metu lieka kelios
ampervalandes talpos. Nors irgi gerai vedasi. Bet, va, jau pastovejus su
ijungta multimedija viskas gesta. Kadangi stoviu su ijungtu degimu
retai, tai pastebiu netiketai: pvz kas nors uzkalbina, ir masina pastovi
neuzvesta su ijungtu degimu kelias minutes - ziurek, ir nesiveda. Ar
palieki saldytuva ijunta pusvalandziui - ziu - akumas tuscias
(saldytuvas naudoja 4,5A su ciklu mazdaug 20% laiko dirba kompresorius
-80% ne), ar navigacijoje suvedineji adresus - ziu - po 10 min
nebeuzsiveda...

Krovimo itampa pasimatuoti moku :-) Taip pat ir ramybes busenoj
iskrovimo srove... Nors tai mazai aktualu - auto vaziuoja beveik
kiekviena diena. Akumas visada pasikrauna.
Audrius K.