Tema: Re: Akumuliatoriaus amzius
Autorius: Audrius K.
Data: 2016-01-05 16:27:21
On 2016-01-05 14:16, PolErizuota Koala wrote:
> Tpfu tpfu tpfu, Varta Silver'is jau 7 metai, kaip laiko....

Viena varta jau kokie 3 metai guli garaze. Pirkta nauja cekijos tesco
(nes nuduso auto akumas stovint prie tesco), teko pirkti pirma
pasitaikiusi, kitokiu gabaritu. Grizes namo idejau toki, koks priklauso,
o ta varta liko). Naudojama epizodiskia vasara saldytuvui (kas tikrai
jai nesveika, nes tai nera gilaus iskrovimo akumas).  Pakraunama
periodiskai (kas kelis men). Dabar (pries pora men), kai nuduso
automobilyje buvusi varta (ta pati, kuria pirkau grizes ir kuri tiko i
auto), paimta is garazo puikiai uzvede. Galeciau teigti, kad kai kurios
vartos "laiko". Taciau jei ji butu buvusi ekpsploatuojamoje auto, esu
tikras, jau ja butu teke ismesti...

Audrius K.