Tema: Re: sildomas sedynes uztiesalas-?
Autorius: Korke
Data: 2016-01-06 17:48:26
On 1/6/16 11:51, Vytenis P. wrote:

> Nu tai gi šiandien anksti ryte į darbą važiuodamas dviratininką minantį
> gatve
> mačiau :D

su salyga, kad grupse yra praktikuojanciu dviratastu, jus man
paaiskinkit kame pontas, vakar ar sian ryte prie -20 chujarint su dvirka
? Kalba apie vln centra, gediminke ir artima apylinke. As suprasciau jei
gyveni kur joks viesasis nevaziuoja, o reikia keleta km iveikti, bet cia...
Atsales vakuumas maumonelyje? Religinis isitikinimas nevaziuoti
viesuoju? Siaip prisimetimas sveikuoliu esant? As linkstu link pirmojo
varianto, nes nedaeina. Butu vien saltis - nu px, bet gi snieguotos,
ledu pasidengusios gatves... nusijobint kam po ratais noras? ir pridaryt
vairuotojui bedu savo tokiu ispizdejimu?