Tema: Re: sildomas sedynes uztiesalas-?
Autorius: Audrius K.
Data: 2016-01-05 11:00:54
On 2016-01-05 10:51, Dainiushas wrote:
> nereikia lelia, nuo skudurinės sėdynės tikrai nešalta.

Ar skudurine, ar odine. Kai sildoma, visada maloniau. Ir juntamai. (Kad
beprasmiskai nesigincyti - turiu auto su sildomomis ir skudurinemis, ir
odinemis. Salta ziema atsisedus i auto ir ijungus sildomas sedynes
pirmiausia pradeda silti uzpakalis ir nugara, ir tas  tikrai malonu. Dar
nespejus susilti varikliui kunas jau syla. Kai susyla variklis ir
pradeda silti salonas - sedynes jungiu i min ar visai isjungiu. Variklis
visose mano turimose auto isyla per kelis kilometrus, jei ka)

Audrius K.