Tema: Re:sildomas sedynes uztiesalas-?
Autorius: 2016miami
Data: 2016-01-06 01:16:16
Naudojau kokias 5 ar 6 ziemas.

Labai patogus ir labai geras daiktas. Pasildo nugara maloniai, greitai. Gera mintis.

Tik su kokybe ne kas. Emiau is Senuku kitaiskus po ~25 lt - per sezona panaudodavau ir grazindavau po 1-2 sugedusius. Issaugok ceki ir pakuote, jama be kalbu ir klausimuo.
Pirkau Autoaibej 'italiska' uz 80lt - antros ziemos pacioje pradzioje grazinau sugedusi. Pestininkai zodziu siunte mane toli, parasiau rastu - matyt nuejo popierius iki vadovu, tie per istatymo nustatyta laika nusprende, kad neverta kovoti su inspekcija.lt ir grazino pinigus.
Dabar vel perku is Senuku, nebesitikiu rasti geresniu.

Vis delto geriausia yra tenas imontuotas sedyneje. Jei tik yra galimybe

--

c ya

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/