Tema: Re: HELP: ap??la langai i? vidaus
Autorius: Bomanz
Data: 2016-01-04 22:06:52
On 2016.01.04 21:04, Deivis wrote:
> Teorija teisinga, o praktikoje važinėji su išjungtu AC ir tau langai nerasoja?
> Nes jei aš įjungęs Auto, tai AC visada "įjungtas", o jei išjungi Auto, tai tenka
> intensyvumą pastoviai pačiam reguliuoti. Žinoma įjungtas, tai nebūtinai
> kompresorius turi veikti.

Jei nekaršta kondicionierių jungiu retai. Tik jei lauke lyja, labai drėgna, su
drėgnais rūbais įsėdu į mašiną ir lauke šilčiau nei maždaug 7'C. Dažniausiai
pakanka šildymo. Kai panaudoju kondicionierių vėliau kol garintuvas nudžiūva
langai aprasoja. Jei priekinis langas labai rasoja tada įjungiu priekinio stiklo
apipūtimą. Tada klimatronikas automatiškai kondicionierių įjungia.

Turėjau dvi mašinas be kondicionieriaus - didelių problemų nebuvo. Langai labai
rasojo tik kai ant salono filtro bėgo vanduo.