Tema: Re: ap??la langai i? vidaus
Autorius: svyt
Data: 2016-01-01 12:14:17
Ir atrodo kad pucia, bet vistiek rasoja, matomai pradeda is salono
 traukti ora.
e36 filtro isemimu isprendziau, idet kita taip ir
 neprisiruosiau, vasara pries zvyrkeli tik idedavau, ten minutes
 reikalas buvo, zvyrkelis mano marsrutuose tik vaziuojant prie
 kertuojos ezero, 3x metuos :)

--

svyt /e39

----Android NewsGroup Reader----