Tema: Re: ap??la langai i? vidaus
Autorius: 0.5 B
Data: 2015-12-30 18:53:05
aš paskutinius kelis šimtus metrų atdarais pora langų pravažiuoju, arba
atidarau duris jau sustojus, 10 sec, kad būtų skersapūtis .  Padeda.
Panašu, kad ne salono filtrai ar drėgmė kalti, nes jei išjungtas visai
vėjelis, pradeda kondensuotis jau po keliasdešimt sekundžių nuo iškvėpto oro
ar pan.

"Signalizacija"  wrote in message news:n60hck$q08$1@trimpas.omnitel.net...

Vasaros gale slapi dar buna