Tema: Re: fejai automobilis
Autorius: Faktas
Data: 2009-07-14 10:27:46
a, nu tada aš iš savo varpinės apie sitauciaja auto vs visuomeninis:

mikriuko bilietas trys litai (jei neklystu). važiuoja nuo namų iki darbo.
per dieną 6lt.
kilometrų 7.
su mašina būtų už kurą panašiai, bet įskaičiavus jog gali sugesti, gali avarija, gali
mentai baudą duot, tai jau pigiau.
plius vairuot nereikia, plius nereik rūpintis dėl parkavimo prie darbo, nereik ir nieks
neprašys pavežt :)